Известие

Collapse
No announcement yet.

здравейте колеги питане за спидер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
    Да бе аз не казвам нищо - със сигурност ефекта от смяна на някаква втулка е същия ако не е по-добър от слагането на някой измислен менте-носач... На оригиналните железа на тия коли пише TRW, всичко друго просто не е коректно да го сравнянваш с "оригиналния" носач
    За шарнира питах съвсем сериозно - в момента на друга алфа мой човек трябва да сменя носач, който струва 300 лева заради шарнира, така че питам дали има как да се направи

    Иначе за това какво е рационално и какво не, просто няма как да коментирам, защото всеки си има свои виждания по темата - за едни "Кеф цена няма" а за други "да бе да, на тая кочина дето я взех за 3000 лева да давам 1000 за окачване"
    Еми звъннете на Ферариста, ще му направи шарнира - хитрото е, че след това може да го прави още пъти - пък ако му се занимава на твоя човек с гресиране да слага полиуретан, ако не - едни гумени (добре е да се сменят и задните тампони щото те си отиват доста бързо по нашите мили мазни пътища, аз в момента съм с МООГ) и всичко за двата носача ще му излезе 100 лв. без труда
    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

    Comment


    • #32
      и това за газта не го разбирам кво му в лошото,нито карам бавно напротив точно с нея си позволявам да я гоня колко ми се иска и ми излиза 2-ти по евтино,колеги където не разбират как можело да има газ-трябва да сте съзтезатели и да гоните времена от порядъка на секунда (не съм засичал колко разлика ще даде в ускорение на макс.скорост е същото)..тази кола е унилакна с визията, с вървенето ще я бият много коли,преди месец колата ми беше 206 гти, и в ускорение просто алфата неможе да се мери.кефа ми е като я погледна и като си я изкарам да я карам,дизайна е невероятен така че на газ моя кеф е в два пати повече от колко на бензин а всички знаете че разхода е голям за това което предлага като скорост тази кола

      Comment


      • #33
        Изобщо не искам да повдигам въпроса (защото не еднoкратно е дискутиран и всеки път без изключение се е стигало до караници и обиди), но щом си мислиш, че колата не върви по принцип, може би не е зле да се качиш да те повози някой, на който колата му е в перфектна кондиция и/или е "направена" за да прецениш дали наистина само дизайна става за нещо в тая каручка... Има немалко хора, които могат да се похвалят с "вървящи" туйнспаркове без да са състезатели и да гонят някакви секунди и т.н...
        Иначе карай си на газ, не пречиш на никого, но недей да задължаваш другите да имат твоето мнение по тези въпроси (както са повечето "разбирачи" във форума)
        Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 13:19.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
          В полемики ли да вилизаме? Хайде сега в мотора М10Д и сичко е чук
          Колега май не четеш какво съм написал!Казах,че:-"важен е вискозитетът,всичко останало е реклама"!Какво е това М10Д не те разбрах (защо е дадено за пример като говоря за вискозитет,не за тракторни масла)...писнало ми е от необосновани отговори.Поясни ни каква е разликата в марката да разберем и ние! : )))
          Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
          ALFA GTV 98'-155hp,2.0 T.Spark

          Comment


          • #35
            колега няма да се обиждаме или караме колата си върви точно колко си е дават по книжка тоес 9.3 сек.и мак.скорост 205км. това е защото е тежка а аз съм с 1,8.
            206 гти ми беше 8,3 и макс 210 никой не искам да ме вози просто колата могат да я бият на драг много други коли,за това няма какво да се спори тази кола най силната и черта е визията в нея се влюбваш аз съм така поне
            гъзарско кабрио си е!

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от oinotnA Покажи съобщение
              Колега май не четеш какво съм написал!Казах,че:-"важен е вискозитетът,всичко останало е реклама"!Какво е това М10Д не те разбрах (защо е дадено за пример като говоря за вискозитет,не за тракторни масла)...писнало ми е от необосновани отговори.Поясни ни каква е разликата в марката да разберем и ние! : )))
              За теб едно масло явно е само вискозитет...няма изисления...както и при тампоните пак няма изисления..как да се износват..какво натоварване и употреба да поемат....
              На мен пък ми е писнало от хора дето се опитват да ме убедят..е видиш ли можело и еди как си! Какво и е на селениа? И защо трябва да се търсят алтернативи??

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                За теб едно масло явно е само вискозитет...
                Колега,важното в едно масло е нищо друго,освен вискозитетът!

                Справка: http://avtoexpert.net/index.php?opti...w=article&id=5

                P.S. Цъкни върху картинката за 2-ра стр. и така до 8 : )
                Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                ALFA GTV 98'-155hp,2.0 T.Spark

                Comment


                • #38
                  спора е безмислен...някой са си секта-алфа други не толкова.който иска селения друг кастролна селенията е хубаво че вероятността за ментета е по малко
                  а за тея тампони кви изчисления търсите,и натоварвания като заминат пак ще скърцат и ще ги смените, за натоварване и здравина ако кажем че са от с-класа а тя е 2 тона ,тоес тея ще изкарат по-дълго.всеки си мисли какво да сложи и това е,на който му се дават толкова пари заради изчисления и натоварвания на тея тампони и им усещат разлика,оригинални това е личен избор а споделих какво ги смених и колата е като нова 33 лева беше тампона.
                  искам да попитам гледам че ми я няма нещо като предпанза кора ли нз как да го нарека сигорно е била за да не топли кам радиатора,става въпрос която стои пред колекторите,дали е за това наистина?

                  Comment


                  • #39
                    хайде кажете ми за тази кора от къде да я намеря и от 2.0 дали ще същата?

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от tzon Покажи съобщение
                      хайде кажете ми за тази кора от къде да я намеря и от 2.0 дали ще същата?
                      Става от почти всеки Т.С. на по-старите е гуфриран...такъв ти трябва и на теб.
                      Секта...незнам какво значи, знам какво е правилна потдръжка
                      Към колегата с визкозитета.... чети из авто-експерт още чети и повечко теми за маслата и най вече истински тестове. Маслото за теб е гол вискозитет и всички са еднакви...спора е решен. За алтернативите не каза нищо???? Кое го налага?

                      Comment


                      • #41
                        това с маслото верно е безмислен спор,ако сложа кастрол за 200 лева едва ли ще е по лошо или алтернатива само да отговаря на всички изисквания, е въпрос на личен избор...
                        тази кора е за изолация да не топли към радиатора предполагам ?

                        Comment


                        • #42
                          Корите се продават чисто нови от АБС пластмаса на цена около 100 лева (миналата седмица купувах за друга алфа, качеството е перфектно, има ги на много места в нета);

                          Comment


                          • #43
                            благодаря колега,някой колега може ли да ми каже къде да си направя хубава диагностика на колата във варна, че често ходя там а тук в шумен нз дали някой разбира от алфа.,другото което искам да попитам дали някой колега от варна би се навил да пробвам с негови свещи,защото търся проблема който отвреме на време ми прави на газ,искам да го потърся и ако не го намеря тогава да се чудя дали да я махам тая газова,че никой неиска да се заминава с нея а ми предлагат само да ми я сменят с нова,без даже да я погледнат защото била стар модел.
                            Last edited by tzon; d.m.y г., 22:08.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                              Корите се продават чисто нови от АБС пластмаса на цена около 100 лева (миналата седмица купувах за друга алфа, качеството е перфектно, има ги на много места в нета);
                              Май че става въпрос за термощита на колекторите, а не за кората под мотора...
                              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                              Comment


                              • #45
                                Може би си прав... Пропуснах израза "да не топли към радиатора"... Е в такъв случай тази "кора" е безценна, защото е невъзможно да се намери, особено нова... При ударените коли обикновено е размазана...

                                Comment

                                Working...
                                X